Presse og mediekontakt

Mediebilledet ændrer sig med en hastighed, som vi sjældent har oplevet - og dét, der gav resultater i går, virker måske ikke i dag. TV, radio, dagblade og magasiner har stadig stor magt, og klassisk pressearbejde har stor værdi og relevans, men udfordres af sociale og digitale medier.

Hos Blach Communication har vi mange års erfaring med pressearbejde og et stort, personligt netværk i mediebranchen. Derfor kan vi effektivt og professionelt hjælpe dit brand med at spille en rolle på en mediescene, der er i konstant udvikling. Vi arbejder både med produkt-presse og corporate-presse.

 

Corporate-presse:
Din virksomheds omdømme er det allervigtigste, når du skal tiltrække investorer, kunder og medarbejdere. Men sådan et kommer ikke af sig selv. Et godt omdømme kræver først og fremmest troværdighed, og her kan en målrettet PR-indsats bidrage. God PR er ikke at skabe et glansbillede af virksomheden, men derimod et troværdigt billede af den levende organisme, den er. Gennem en målrettet og veltilrettelagt presseindsats hjælper vi din virksomhed med at profilere og udvikle relationer til vigtige interessenter og opbygge det image, som virksomheden fortjener.

 

Produkt-presse:
Medieomtale skaber salg og er et af de mest effektive værktøjer til at skabe opmærksomhed omkring dine produkter, lanceringer og nyheder. Journalisterne sidder som gatekeepers, og kun de produkter og historier, der virkelig formår at fange deres interesse, bliver bragt videre til spalterne og forbrugerne. Medierne bevæger sig hurtigt – derfor handler det om altid at være i redaktørernes mindset og om at inspirere og servicere dem.

 

Hos Blach Communication ved vi, at den løbende og personlige bearbejdning af medierne giver pote. Vi kan hjælpe med at lave en langsigtet, planlagt og systematisk mediebearbejdning.

Blach Communication kan bl.a. tilbyde:

  • Rådgivning og sparring omkring strategi for corporate PR
  • Rådgivning om lancering eller relancering af produkter
  • Idéudvikling omkring den kreative produktlancering - herunder også events
  • Tekstforfatninger af pressemeddelelser og pressemateriale
  • Pressekampagner, som iscenesætter produkter over for forbrugerne
  • Dialog med opinionsdannere og stakeholdere
  • Udarbejdelse af magasiner og nyhedsbreve