11.06.2019

DERFOR SKAL DIN VIRKSOMHED VÆRE

PÅ LINKEDIN

Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Snapchat og Youtube. Mediebilledet er efterhånden en broget størrelse, og det kan være svært at vurdere, hvor man skal være til stede. Det kræver mange ressourcer at opbygge og vedligeholde stærke virksomhedsprofiler. Derfor er det vigtigt at vælge rigtigt.Hvis ikke risikerer du at spilde dyrebar tid på at være til stede på medier, der ikke giver mening for din virksomhed.


Oprettet af: Helle Blach


12.01.2018

#1 LIDT OM GRÆNSEOVERSKRIDENDE 

KOMMUNIKATION

Årets første måneder er lig med messer i Tyskland, og for mange danske virksomheder kan det være udfordrende at tage skridtet ind på det tyske marked. Derfor har vi fra Blach Communication lavet en guide – i to dele – som giver dig et par tips og tricks til at samarbejde med vores tyske naboer. Læs del 1 lige her, hvor du kan blive klogere på strategier, det tyske sprog og faktabaseret PR.

Oprettet af: Laura Sofie Toftdahl​​​​​


21.11.2017

DANSKERNES BRUG AF SOCIALE MEDIER 2017 - HVEM, HVOR OG HVORDAN? 

De sociale medier er blevet vores tro følgesvend i dagligdagen, og har fået en enorm betydning for, hvordan vi kommunikerer og interagerer med hinanden som mennesker anno 2017, hvor 3 ud af 4 danske internetbrugere tjekker ind på de sociale medier. 

Oprettet af: Laura Sofie Toftdahl


05.10.2017

KUNSTEN AT TAGE SIN EGEN MEDICIN

Blach Communication åbner sin egen blog og udvider på LinkedIn

Vi kender det alle sammen, næsten uanset hvilken branche vi bevæger os i. Om vi er smed, bager eller kommunikatør. I en travl hverdag, hvor vi fokuserer på at løse opgaver for vores kunder, kan vi nemt glemme at bruge de gode råd, som vi gerne giver videre...

Oprettet af: Helle Blach


 

 

 

24.01.2018

#2 LIDT OM GRÆNSEOVERSKRIDENDE 

KOMMUNIKATION

Årets første måneder er lig med messer i Tyskland, og for mange danske virksomheder kan det være udfordrende at tage skridtet ind på det tyske marked. Derfor har vi fra Blach Communication lavet en guide – i to dele – som giver dig et par tips og tricks til at samarbejde med vores tyske naboer. Læs del 2 lige her, hvor vi skal kigge på kulturforskelle og XING – det største professionelle medie i Tyskland.


Oprettet af: Laura Sofie Toftdahl​​​​​


27.09.2017

LØRDAG FORMIDDAG ER

TORVEDAG

Hvem lytter du til – den højtråbende blomsterhandler eller den lille jordbæravler? 

Lørdag formiddag – jeg elsker dem. På dette tidspunkt, hvor ugens hektiske og travle agendaer afløses af helt andre gøremål og, og hvor tempoet helt umærkeligt sænkes. Cykelture, en god gang træning, kaffedates på en bænk, eksperimenter...
 

Oprettet af: Helle Blach


20.09.2017

FRA POSTVÆSEN TIL POSTS PÅ SOCIALE MEDIER

Kommunikation som disciplin har gennem tiden udviklet sig med hasti-ge skridt, og som professionelle må vi hver eneste dag holde tungen lige i munden for fortsat at følge med. Bloggere har indtaget scenen og sociale medier regerer i vores medieforbrug, men klassiske magasiner har endnu stor troværdighed og derfor har de...

Oprettet af: Laura Sofie Toftdahl


13.09.2017

VIRKSOMHEDER RISIKERER ERSTATNINGSANSVAR 

Advokat Henrik Bartels fra ADVODAN peger på, at den omtalte dom efterlader en hel del spørgsmål: ”Den giver fx ikke svar på, om det også er ulovligt for virksomheder at dele andre virksomheders Facebookopslag, hvis der ikke tilføjes egne kommentarer til delingen. Dommen afklarer heller ikke, om der er forskel på, om en virksomhed deler et opslag eller bare liker det, ” siger han....

Oprettet af: Helle Blach